Een triest bericht ontwvangen - Reisverslag uit Licata, Italië van maartenenhanneke - WaarBenJij.nu Een triest bericht ontwvangen - Reisverslag uit Licata, Italië van maartenenhanneke - WaarBenJij.nu

Een triest bericht ontwvangen

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg

23 Maart 2014 | Italië, Licata

Begin week (19 maart) hebben we een triest bericht ontvangen. Daarover maar gelukkig ook wat meer op onze eigen site: www.maarten-en-hanneke.nl (vergeet de streepjes niet...)

  • 02 April 2014 - 09:39

    Leonardus:

    Hoi Hanneke en Maarten,
    allereerst gecondoleerd met het verlies van Wil. Net voordat ik weer naar Wenen vertrok, kreeg ik het overlijdensbericht. Ik heb onmiddellijk gereageerd. Ja, erg voor Liesbeth, zo een sterke en sportieve man.
    Fijn dat je naar de uitvaart bent geweest; dat zal haar goed hebben gedaan.
    Ondertussen heeft Maarten weer de nodige klussen gedaan, maar ik begreep dat hij je wel had gemist!
    Niet alleen voor de klussen hoor.
    Leuk dat jullie bij me zijn geweest; gezellig. Ik wens jullie nog heel veel plezier, geniet in Taormina.
    Heel veel groeten, Leo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 19 Mei 2010
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 52047

Voorgaande reizen:

20 April 2012 - 30 November 2016

Naar het zonnige zuiden

20 Mei 2010 - 25 September 2010

lekker weg.....

Landen bezocht: